söndag 13 mars 2011

Lördag hos familjen Skåntorp

Men herregud vad bra jag har det
Föst var vi på Texas long horn och käkade
Jag
Johan
J-son
Freddan
Och det var super trevligt
Sen hem och byta om till min nya onepiece som jag älskar.
vi öppnade en flaska rosa champagne (som jag fick av Johan nu när han kom hem från sin senaste resa) den var såå god och såå rosa och jätte fin och lyxig tack snälla Johan för att du alltid får mig att känna mig så speciell <3
Sen blev det melodifestivalen och jag somnade på soffan :-)






Vi kämpar just nu här hemma som galningar inför flytten
Hela familjen hjälptes åt igår , några till tippen några röjde på här hemma och ingen gnällde.
Jag har verkligen en toppen familj det är ju inte så konstigt att jag älskar dom så mycket <3

Här kommer en bild på vårt nya kök :






Visst är det fint ?
Jag är lite inne på att blanda in lite röda detaljer tex
Ett vitt köksbord och röda stolar eller lite ljusare färg på stolarna och hänga upp den här lampan över borde istället :






Jag tycker den är lite cool och lite annorlunda , och man kan ju blanda in lite andra röda små detaljer eller tom ha röda stolar vitt bord och den här lampan eftersom köket är så himla vitt.
Ja ja det är bara drömmar än så länge min blivande man ( som han inte vet om än ) ska godkänna detta också.

Ha en bra Söndag och vet ni inte vad ni ska göra en sån här dag så är det bara att komma förbi för här finns det massor :-)

TOPPEN / Nettan

3 kommentarer:

  1. Lampan e skitsnygg!
    Jag vill också............

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Snyggt med röda detaljer. Jag vill också ha ett luftigt och stort hus/ kram Irene

    SvaraRadera
  3. Vad jag är glad för din skull. Att du har det bra och att du känner dig älskad och att du landat. Kram.

    SvaraRadera