torsdag 10 mars 2011

Jag är tillbaka

Hej alla !
Nu är det dax att dra igång den här bloggen igen.
Jag fick skrivkramp och visste inte vad jag skulle skriva om som ni kunde vara intresserade av .. Jag menar alla vet att jag saknar min johan när han är borta och alla vet att jag älskar han såååå mycket så det blir liksom inget nytt ingen tråd ...... Men nu vet jag ska skriva om : våran flytt och vårt nya hus.
Jag är hur taggad som helst över den här flytten och det ska bli så kul. Så f o m nu ska jag skriva och visa lite bilder från våran resa från koja till slott :-)
Trevlig kväll alla som hittat tillbaka.
Fortsättning följer :-)
P.s skönt att våren är på g så man får plocka fram skinnjackan.

Jag i lördags :



Jag : snälla j-son du kan väl ta ett kort på mig ?
J-son: men va faaan varför då ?
Jag : för jag känner mig så snygg i dag.
Johan som sitter och väntar i bilen : men ta ett kort på morsan nu då .
J-son : ok
Jag : tack kära son
J-son : (tänker) TÖNT

Ha det bra / Nettan

5 kommentarer:

  1. Ja, för där ni bor nu kan ju veeeerkligen kallas koja. :P
    Men grattis!

    SvaraRadera
  2. Åh vart ska ni flytta? =)

    SvaraRadera
  3. Du är inte bara skitsnygg du är cool också. Ingen tantvarning där inte :-)

    Välkommen tillbaka i cyberrymden.

    SvaraRadera
  4. Ha ha Tack Lotta men jag kan ju avslöja att vissa dagar döljer man det bättre än andra dagar :-)

    Malin : vi ska flytta till österskär som ligger typ vid Åkersberga
    Huset ligger precis vid vattnet och precis där vi har båten och eftersom vi är seglingsgalningar hela bunten så tycker vi det blir toppen

    SvaraRadera
  5. Hahaha, du är bäst Nettan.
    Vad roligt med flytten, grattis!
    Kram fr Mia

    SvaraRadera