måndag 14 mars 2011

Trött

Hepp alla !
Jag är trött jätte trött har inte blivit riktigt frisk från min förkylning och har massor att göra på jobbet och här hemma.
I dag har jag Johan & J-son fortsatt att fixa lite inför fotograferingen av huset som kommer att hända på Torsdag , Irma och Freddan klarade sig i dag för dom är hos sin mamma.
I dag har jag beställt en grej till barnens badrum :-) tror dom kommer att bli nöjda,
He he en näsa som man häller grön tvål i så det ser ut som snor när man trycker på den.




Ha det bäst alla
/ Nettan

Här är min j-son och ni som kommer att börja undra snart att det är ett rum för lite i det nya huset , med tanke på att vi har tre barn som bor hemma så kan jag avslöja att J-son ska flytta hemifrån .... Japp nu är det dax han blir 19 i år och tar studenten och har ingen som helst lust att följa med oss fast det kan ju bero på att han bott själv i nästan två år även fast vi bott ihop .. Ja ja lite komplicerat jag vet :-)

Jäklar vad sur han skulle bli om han visste att jag lagt upp en bild på han på bloggen :-) fast det man inte vet lider man inte av




Uppladdat från min iPad

2 kommentarer:

  1. Var här du hittat näsan, den är ju underbar! /paula

    SvaraRadera
  2. Coolstuff.se
    Visst är den kul :-)
    Tror den blir toppen i barnens badrum

    Ha det bäst och hälsa fam från mig

    SvaraRadera