tisdag 15 mars 2011

Röd

Hej!
Jag har snöat in på färgen röd hmm typiskt mig , i min lägenhet där nere har jag olika färger i olika rum tex köket är rött och sovrummet är grönt och hallen är vit och grå + gult på toan osv osv och jag känner att jag börjar snöa in på färger nu också i det nya huset, tur att man har en sambo som är vit och vit och lite ljusare än vit så han stoppar mig lite :-) men erkänn att det skulle vara grymt snyggt med en stor röd soffa i det här rummet en liten färgklick och eftersom vardagsrummet och köket hänger ihop så vore det väl snyggt att ta upp den röda färgen från kökslampan och stolarna ... Eller vad tror ni ?? Är jag helt ute och cyklar ?





Jag skulle tom kunna tänka mig två eller tre lite coola röda barstolar runt köksön.

Allt för i dag slut för i dag

Joo just det jag måste skryta lite för jag har nämligen för 1a gången gjort egen tomatsoppa(röd :-) ) grym god och jag är grymt stolt och känner mig lite kokobello eftersom jag trott att det är skit svårt och komplicerat men det var det ju inte.
Trevlig kväll
/ Nettan

Uppladdat från min iPad

3 kommentarer:

  1. Dela med dig av receptet vetja :-)

    På landte har vi röda inslägg. Ingen röd soffa dock :-)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Supersnyggt med rött men vet inte om jag skulle ta det på barstolarna också, kan bli lite för mycket men å andra sidan vet du ju hur jag är, feg när det gäller färg;) Har du kollat tolix stolar som även finns i barstolar? De är cola tycker jag.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Du har nog rätt irre jag får nog hejda mig vad det gäller barstolarn :-) det blir nog svarta enkla , tittade på dom som du tyckte var snygga men det är inte riktigt vad jag har tänkt , jag vill ha sköna röda snurrstolar till köket ungefär sånna som ni har , sen vet jag inte om det blir så snyggt med barstolar där eftersom inte skivan sticker ut något ????
    100000 kramar

    Och Lotta jag hade gärna delat med mig av receptet men jag vet knappt själv hur jag gjorde så det blir inte så lätt då :-)

    SvaraRadera