lördag 12 mars 2011

Nya huset

Hej!
Här är vårt nya hus :
Huset ligger i österskär / Åkersberga och det är ett nytt radhus , alltså ingen annan som bott där :-) vilken lyx va ?? Tänk er att det är ingen tidigare som suttit på toan där och bajsat ( tror vi iallafall ) .
Det som är det bästa är att huset ligger precis vid båten vilket är världens lyx för oss , man kan t o m se båten från fönstret.
Så många gånger som vi åkt förbi det här huset och sagt :
Här skulle vi bo, just i det huset för det huset ligger helt perfekt .
Och nu gör vi det snart HURRA HURRA för oss.

Nä nu måste jag sätta fart här hemma för nu väntas typ 100 vändor till tippen .
Återkommer med fler bilder snart.
Trevlig Lördag alla
/Nettan



Uppladdat från min iPad

2 kommentarer:

  1. Vad fint och vad härligt och vad jag också skulle vilja.....

    ALDRIG mer ett renoveringsobjekt. Man blir ju aldrig färdig. Jag är glad för din (er) skull.

    SvaraRadera
  2. Ja Lotta det är verkligen super fint , jag är så jäkla glad :-)
    Men det är en del att pyssla med innan vi kan flytta dit ....
    Ha det bäst och hälsa killarna i ditt liv

    SvaraRadera