torsdag 24 mars 2011

Trött som tusan

Hej!
Det är väl möjligt att jag inte håller en särskilt bra takt vad det gäller mitt bloggande men jag har varit så jävla trött.
Vi har fixat och trixar och haft extra visningar ,den riktiga är på söndag och måndag och jag har haft jobbarkompisar på middag och vi har barnen hemma och det plockas och städas och jobbas och åååååå vad det ska bli skönt att åka i väg i helgen ... Johan har bokat hotell till oss lördag till måndag så vi inte behöver gå hemma och stöka till mellan visningarna fy vad jag längtar.
Jag är inte typen som tjatar på barnen hela tiden att som måste plocka upp och hålla ordning och att dom knappt får röra sig därför blir det xtra skönt när det här är över så man slipper känna sig som en surkärring hela tiden :-( .
I morgon är det fredag och det ser jag fram emot jätte mycket.
Skriver mer i helgen med massor av bilder men i dag bjuder jag på en bild om hur det kan se ut en fredagkväll hos oss
Trevlig fredag













Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Grattis Blenda på 40 års dagen.
    Har tänkt på dig och Janne massor idag.

    Hopaps att du blivit uppvaktad som få :-)

    Kram!

    SvaraRadera