måndag 24 januari 2011

Italien

Nu har Johan åkt till Italien och blir borta ett par dagar.
Jag älska Italien och vill också åka med :-(
Vi var där förra påsken och hyrde bil och åkte runt som galningar , det var skit kul och den bästa semestern :

I den här staden sov vi andra natten och jäklar vad jag blev kär <3 coolt va ?






snygg tjej








Snygg kille






Ett regnigt Rom men helt FANTASTISKT






Gul-gubbe på ett kafé





Kärlek






Den här påsken drar vi till New York TOPPEN

Ha det bäst alla kloka och ni andra




Uppladdat från min iPad

3 kommentarer:

  1. New York är bara så underbart. Lyllos dig....

    SvaraRadera
  2. Jag längtar så jäkla mycket , det är bara jag och johan som åker barnen får vara hemma .
    Vi tänker vara i New York i ca två tre dagar ( Johans kompis bor där så vi får bo hos han ) sen ska vi hyra bil och åka i väg vårat mål är Boston det är ju inte så långt dit men vi tänkte stanna på vägen och chilla oss igenom resan.
    Jag längtar jätte mycket och tror det blir en toppen vecka .
    är allt bra med er ?
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder! Tänk att bo där ovanför stupet som på första bilden /paula

    SvaraRadera