tisdag 4 januari 2011

Åå svårt

Jag kan känna att det är lite svårt att få till något kul och spännande så här i början på bloggen men ha lite tålamod plötsligt händer det att ni vrider er av skratt gråter av lycka och njuter av ett fantastiskt skrivande osv osv ....
Ha det bäst kära vänner för nu måste jag gå och lägga mig för jag tror nämligen att jag fyller 40 år fast jag bara fyller 39 så krisen får helt enkelt vänta ett år till :-) men trött är jag iallafall oavsett ålder.
/ Jeanette Sally ( Nettan) Magnusson


Uppladdat från min iPad

3 kommentarer:

  1. Vi väntar med spänning och 40-årskris kan man ju ha lääänge så sug på karamellen!

    SvaraRadera
  2. Men vad roligt. Då är vi tre av fem syskon som bloggar :-)

    Jag vill påminna om att du faktiskt är 39 i några dagar till :-)

    Kram

    SvaraRadera