tisdag 18 januari 2011

AW

I dag efter jobbet var det AW lite pga att kalle fyller i dag hurra hurra hurra hurra , det var skit trevligt.
När vi suttit ett tag och jag och Jessica inte tyckte att det var smart att ta ett glas vin till gick vi och käkade och snackade massa och det var toppen och jag gillar Jessica stenhårt.

Kalle och Elin


Jessica



Jag fick ett jätte fint sms i dag av Freddan som jag blev toppen glad för <3



Stackars Johansson är sjuk :-( förskyld och feber




Nepp nu är det dax för mig att knoppa in i min ensamhet




Puss och kram Johan jag Älskar dig <3

3 kommentarer:

  1. Du o Lotta är ju så sjukt lika:)
    Puss o kram på dig min fina syster!
    Älskar dig sååååå mycket <3

    SvaraRadera
  2. Den sista bilden (på dig) är väldigt fin. Det lustiga är att jag känner igen mig, fastän det inte är jag :-)

    Helt galet Jessie, jag håller med dig. Lite roligt tycker jag.

    Jga fick fundera en stund på vad AW stod för... Men nu hajar jag. After Work åker jag ALLTID hem.....

    SvaraRadera
  3. Och denna Jessica gillar Nettan skarpt också :)

    SvaraRadera