torsdag 6 januari 2011

Dansa

Jag vill ut och dansa med min Johan det känns som det var 100 år sen sist vi var ute och rörde våra lurviga i takt med ett dåligt dansband.
En gång var vi på kryssning och dansade precis framför bandet som stod på scenen , jordens röj var det och min topp åkte upp lite och Johan skulle vara vänlig och dra ner den .... Men toppen var en tubtopp utan axelband och helt plötsligt står jag och visar brösten för hela bandet :-)

Trevlig dag alla och ha det kul på kryssen jessi :-)



- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Det händer ju bara dig:) hahaha
    Kommer att sakna dig fina syster <3

    SvaraRadera
  2. Skulle precis skriva samma som våran lillasyster. Det händer bara dig. Tur att du har snygga bröst :-)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag vill också ut och dansa -men utan tubtopp ha ha ... Puss på dig!

    SvaraRadera