onsdag 5 januari 2011

Tråkigt

Jag och Freddan har inget att göra vi bara sitter och glor på meningslösa program, Johan sitter och jobbar Irma sitter på sitt rum ååå vad trist jag vill göra något.
Jessica och Stefan drar iväg på kryssning i morgon och undrade ifall jag och Johan ville haka men vi har barnen och Johan drar i väg och reser på Lördag så det funkade inte riktigt för oss denna gång.
Jag längtar till sommaren och seglingen jag älskar sommar och att segla det är det bästa som finns ( ja det finns ju en grej som är bättre hihi )
Jag började segla när jag träffade Johan för ca 2 år sedan och jäklar vad jag gillar det.
Att segla betyder en enorm frihet , och det är balsam för själen , jag är fantastiskt glad att jag får följa med Johan ut med båten och för att han Har ett jävla grymt tålamod :-)

Nepp nu är det dax för barnen att skotta bort all snö som har kommit under dagen och själv ligger jag nog kvar i soffan :-) visst är det skönt att vara vuxen ?





Uppladdat från min iPad



3 kommentarer:

  1. Kanske kan ni segla till Trosa i sommar. Lägga till vid bryggan och hälsa på. Det vore trevligt!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ni kommer ju inte ha någon båt ju, den har väl i detta laget frusit fast:)
    puss på dig kära syster

    SvaraRadera
  3. Jo om isen har förvunnit till juli månad kanske vi tittar förbi en sväng , vi ska segla till Gotland i sommar och då seglar vi förbi Trosa /kram

    SvaraRadera