måndag 17 januari 2011

Bra helg

Hej alla !
I fredag åkte jag med Anders hem till Monkan och Tomas för att käka världens bästa varmamackor och tävla mot varandra i på spåret och jag vann överlägset NOT.
Det bästa av allt var att jag fick sällskap med fredagskålen




På lördagen blev jag upphämtad av jessi och Stefan sen bar det av mot hemfosa för att äta middag med bästa familjen och senare spela TP som jag vann överlägset NOT
(tyvärr ingen bild från kvällen men här har ni en på syrran)



På kvällen precis lagom till spelandet dök även bror upp mycket trevligt



På söndagen åkte jag och bror och hämtade Evelina för att sen dra i väg till Åkersberga för att kolla in Evelinas match i innebandy







Jag har haft en toppen helg och det var längesen jag skrattat så mycket .



TOPPEN !!!

Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Vad härligt med en bra helg innehållandes mycket skratt. Jag vinner aldrig i spel jag heller. kanske ett släktdrag. Om Janne vann beror det säkert på fusk. Han fuskade alltid när vi spelade spel som barn :-)

    Kraam

    SvaraRadera