måndag 10 januari 2011

Tumba

Jag har varit hos Irré och Mange i helgen och haft det toppen som vanligt när jag är hos dom.
Jag träffade också Irré s döttrar som jag inte sett på länge och herregud vad dom är vuxna och snygga och trevliga och mm mm fast det är ju inte så konstigt med en sån toppen mamma.
Irré hade fått nys om en nyöppnad butik som låg mitt i ett bostadsområde i Tumba som vi åkte till för att kolla in och det var ju tur för vilken fin butik ägarinnan klämt i deras hus den ligger på Enbacken 42 i Tumba och heter Dizajnboden och gå in och kika på hennes hemsida
www.Dizajnboden.se /
Trevlig dag alla





- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Det är alltid lika roligt när du kommer till oss, du tillhör ju vår familj.
    Kram min bästa bästa vän forever!

    SvaraRadera